DODAJ DO
ULUBIONYCH!

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • PROBLEM

    Mascara – podstawowy kosmetyk każdej kobiety, najczęściej używana i… równie często zmieniana. Cykl życia produktu jest krótki a kategoria ściga się wprowadzając kolejne nowości. Dojrzałe produkty  tracą popularność.

  • ROZWIĄZANIE

    Rimmel to kultowa marka rewelacyjnych mascar. Świetnie oceniane, kochane, lecz… zapominane. Przypomnieliśmy o nich nawiazując do rewelacyjnych opinii, jakie latami zbierały w Internecie.

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

IDEA/POMYSŁ

Dodaj do ulubionych i migoczące serduszko – narzędzie w e-commerce, objaw uznania w social mediach i przykuwający uwagę, łatwo dekodowany symbol w digital. Cross-produktowa kampania, dająca wybór spośród kultowych mascar Rimmel tej ulubionej. I oznaczenie jej w intuicyjny sposób.

Ola Łomsza
SENIORITA COPYWRITER

KREACJA

Co mają wspólnego social media i wizyta w drogerii? Bardzo wiele. Tu i tu jednym ruchem dodajemy do ulubionych rzeczy, które najbardziej do nas pasują. Wybierz swoje ulubione maskary z gąszczu wielu innych, oznacz je serduszkiem, schowaj do kosmetyczki/folderu wraz z innymi „ulubionymi”.

Ola Łomsza
SENIORITA COPYWRITER


RISING STARS W VIDEO DLA MARKI

 

 

Zaproszone do współpracy finalistki konkursu Rising Stars wystąpiły w autorskim contencie video, prezentując swoją ulubioną mascarę i dopasowany do jej charakteru outfit.