E-PRANIE TO
RODZINNE ZADANIE

2024

  • gra
  • loteria
  • strategia
  • design
  • PROBLEM

    Marka znana od lat, z dużym sentymentem wśród starszych użytkowników nie rekrutuje młodszych rodzin w stopniu, jaki by chciała. A ma do zaoferowania bardzo dobre, nowoczesne produkty opowiadające na ich potrzeby! Nasze zadanie – zaktywizować rodziny z małymi dziećmi i przekonać je, że wśród produktów E znajdą idealne do rodzinnego prania.

  • ROZWIĄZANIE

    Celem kampanii było połączenie codziennych obowiązków, takich jak pranie,z zabawą dla całej rodziny. Prócz loterii z atrakcyjną nagrodą powstały materiały edukacyjne dla rodziców. Powstał e-book z poradami wychowawczymi dla rodziców pod patronatem psychologa. Powstała też prosta gra edukacyjna ucząca segregacji. I oczywiście materiały kampanijne w różnych kanałach komunikacji.

  • gra
  • loteria
  • strategia
  • design

IDEA

Powiedzenie „Czego Jaś się nie nauczy, tego Jan nie będzie umiał” wykorzystaliśmy jako insight. I postawiliśmy na rodzinną edukację. Przecież angażowanie dzieci w domowe obowiązki to zadanie które można realizować od najmłodszych lat. A im szybciej dzieciaki zaangażujemy w domowe prace, tym łatwiej będzie to zaangażowanie utrzymać w przyszłości.

Zaangażowanie
w obowiązki?
To zadanie dla E!

Towarzyszące aktywacji treści edukacyjne dotarły do szerokiego grona i zrealizowały postawione przed nimi KPI na 120%! W połączeniu z zaangażowaniem w loterię i ilością pobrań naszego e-booka udało się nam dowieźć super wyniki.

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR

STRATEGIA

Angażowanie dzieci w domowe obowiązki od najmłodszych lat to nośny temat. Dzięki tak postawionej tematyce udało się nam pozyskać zaangażowanie portali parentingowych, które przyczyniło się do lepszej dystrybucji naszego e-booka. Sama skorzystałam z kilku cennych porad!

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR