ŚWIĄTECZNA
ZMIANA

2023

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • PROBLEM

    Brita to nie tylko użyteczne i piękne produkty do personalizacji wody. Za tą marką stoi także przesłanie, by żyć bardziej ekologicznie. Czy okołoświąteczny okres to dobry czas na taką narrację?

  • ROZWIĄZANIE

    Stworzyliśmy świąteczną kampanię, w której zachęcaliśmy do zmiany zwyczajów związanych ze spożywaniem wody. Nakręciliśmy spoty i napisaliśmy historie, z których wynika, że zmiana na zdrowsze, bardziej świadome nawyki jest prosta. Wystarczy się na nią otworzyć.

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

IDEA

Czy można komuś podarować… zdrowie? Albo zmianę postaw na takie bardziej ekologiczne? Można! Wystarczy otworzyć się na zmianę i otworzyć… prezent.

Magda Dobek
JUNIOR ACCOUNT MANAGER

CLIENT SERVICE

Uwielbiam ten moment, kiedy współpraca z Klientem staje się czymś więcej. Zaangażowanie w markę przeniosło się również do mojego domu – otworzyliśmy się na zmiany i ekologiczne podejście. A na święta nie musiałam już szukać pomysłu na prezent.

Magda Dobek
JUNIOR ACCOUNT MANAGER

PREZENTY, KTÓRE ZMIENIAJĄ ŚWIAT

Czasem za prezentem kryje się znacznie więcej, niż kupiony i opakowany ładnie przedmiot. Dzbanek filtrujący to dla naszych dziadków koniec noszenia ciężkich zgrzewek z wodą po schodach. Butelka filtrująca dla siostry to lepsze nawodnienie ciała i zdrowszy tryb życia, a designerski saturator dla męża to spełnienie ukrytych marzeń o prowadzeniu własnego baru.