Nowym Client Service Directorem w Dziale Obsługi Klienta został u nas Piotr Gorzkowski. Witamy na pokładzie!
Od kwietnia Gorzki dołączył do naszego zespołu. Jego najważniejszym zadaniem będzie budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji.
Od 18 lat jest związany z branżą marketingową. Wcześniej, przez ponad 16 lat, współpracował z agencją GoldenSubmarine, od początku jej istnienia. Odpowiadał za obsługę takich marek, jak Skoda, Volkswagen, Grycan, NIVEA, CEDC, Hortex, CIECH, Solaris. Na swoim koncie posiada certyfikat DIMAQ Professional, a także podwójny udział jako juror w konkursie DIMAQ UNI.
Z początkiem 2024 r. dołączyliśmy do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
Doświadczenie, które zdobyliśmy przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych, umożliwiają nam dołożenie w tej branży swojej małej cegiełki. Mamy nadzieję, że pomoże ona budować dobre praktyki i propagować właściwe postawy na rynku reklamowo-marketingowym. Chętnie będziemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ale również jesteśmy otwarci na nowe perspektywy, innowacyjne podejścia oraz wyzwania branżowe.
SAR, dzięki za nowy początek wspólnej przygody!
WSPÓŁPRACA Z MARKĄ BRITA na szerszą skalę!
Od nowego roku kontynuujemy działamy z marką BRITA na szerszą skalę w zakresie działań rekamowo-marketingowych.
Wspólnie działamy od sierpnia 2023 r., kiedy to wygraliśmy przetarg na realizację kampanii sprzedażowej saturatora BRITA pod hasłem “OH! MY GAZ!”. Po udanej realizacji marka postanowiła kontynuować naszą współpracę i rozszerzyć jej zakres.
Od stycznia obsługujemy ją m.in. w ramach przygotowania lokalnych koncepcji kreatywnych i digitalowych, materiałów POS, realizacji sesji zdjęciowych oraz wideo.
Czujemy podobne flow we współpracy, więc z radością działamy dalej!
KAMPANIA SPOŁECZNA BĘDĘ TATĄ
Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” i akcja #FASOFF
Wspólnie z Fundacją “Dom w Łodzi” i Kompanią Piwowarską przygotowaliśmy akcję społeczną #FASOFF, która dotarła do 7,5 mln osób!
Przez prawie cztery miesiące, od 9 września 2023 r. do Świąt Bożego Narodzenia, kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” wraz z akcją FASOFF były emitowane w mediach. Celem kampanii była edukacja przyszłych rodziców i przeciwdziałanie Płodowemu Zespołowi Alkoholowemu (FAS) u noworodków. To niezwykle ważny temat, który wspólnie nagłaśnialiśmy wszechstronnie, w mediach w całej Polsce. Do symbolu akcji, odwróconego kieliszka, dostawiliśmy kolejny, symbolizujący wsparcie – tak powstał znak „będę tatą”.
Przygotowaliśmy koncepcję spotu reklamowego TV/digital wraz z jego produkcją. Odpowiadaliśmy za działania PR, komunikację w social mediach i dedykowany landing page akcji, która była nagłośniona także w radiu i telewizji śniadaniowej. Spot można obejrzeć na stronie internetowej kampanii: www.fasoff.pl
Kampania elektrolitów APTEO
Kampania, którą zrealizowaliśmy dla marki APTEO, miała na celu wypromowanie nawyku korzystania z elektrolitów, witamin i minerałów w czasie wakacji oraz wyrobienie w konsumentach świadomości, że mają one wpływ na samopoczucie w czasie letnich aktywności.
– Wakacje to szczególny okres. Często nie pilnujemy tak bardzo swojej diety. Do tego niewystarczające nawodnienie, spowodowane temperaturą i letnimi aktywnościami, może mieć negatywne skutki dla organizmu. W tej kampanii mówimy, że lepiej mieć elektrolity i nie skorzystać, niż potrzebować ich, a nie mieć – mówi Ewa Lach, nasza Strategic Director w Chromatique.
W ramach współpracy przygotowaliśmy kampanię display, kierującą na landing page z informacjami o produktach i quizem oraz wyprodukowaliśmy materiały POS – topper i ulotki. W social mediach, na Facebooku i Instagramie oraz z pomocą płatnych kampanii promocyjnych, informowaliśmy odbiorców, jak korzystać z tub witaminowych z elektrolitami w czasie wakacji. W kampanię zaangażowani byli także influencerzy.
Kampania Hochland w Ukrainie
Wspólnie z marką Hochland stworzyliśmy kampanię pod hasłem: „Pyszne chwile razem!”. Promował ją spot emitowany w ukraińskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.
Odpowiadaliśmy za kompleksową realizację trwającej kampanii na Ukrainie – big ideę, kreację, a także produkcję. Jej elementami były m.in.: telewizyjny spot sponsorski i filmy wideo promujące cały range produktów Hochland. Przygotowaliśmy szereg assetów digitalowych do social mediów i sieci. Miejscem koncentrującym ruch kampanii była nowa strona internetowa.
– Hochland sprzedaje swoje produkty na rynku ukraińskim od kilku lat, ale po raz pierwszy nasz Klient zdecydował się na przeprowadzenie kampanii reklamowej na tym rynku. Mamy bogate doświadczenie z marką w przygotowaniu i realizacji kampanii produktowych oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy. Dzięki temu mogliśmy sprostać postawionemu zadaniu – Gosia Pieczyńska, Senior Account Manager, odpowiadała za realizację kampanii.
Współpraca z Hochland przy realizacji tej kampanii na Ukrainie była wynikiem wygranego przez nas przetargu. Działamy razem już dłuższy czas i realizujemy dla marki coraz więcej projektów – wsparcie sprzedaży, tailor made, projekty e-learningowe dla pracowników czy marketingowe dla szeregu produktów.
CHCESZ WIEDZIEĆ JAK SIĘ BAWIMY?
ZNAJDŹ NAS NA INSTA