News

Piotr Gorzkowski Client Service Directorem

Nowym Client Service Directorem w Dziale Obsługi Klienta został u nas Piotr Gorzkowski. Witamy na pokładzie!

Od kwietnia Gorzki dołączył do naszego zespołu. Jego najważniejszym zadaniem będzie budowanie i utrzymywanie relacji z klientami agencji. 

Od 18 lat jest związany z branżą marketingową. Wcześniej, przez ponad 16 lat, współpracował z agencją GoldenSubmarine, od początku jej istnienia. Odpowiadał za obsługę takich marek, jak Skoda, Volkswagen, Grycan, NIVEA, CEDC, Hortex, CIECH, Solaris. Na swoim koncie posiada certyfikat DIMAQ Professional, a także podwójny udział jako juror w konkursie DIMAQ UNI.

Więcej pochlebnych słów tutaj

Dołączyliśmy do SAR

Z początkiem 2024 r. dołączyliśmy do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. 

Doświadczenie, które zdobyliśmy przez 14 lat w działaniach reklamowych i kreatywnych, umożliwiają nam dołożenie w tej branży swojej małej cegiełki. Mamy nadzieję, że pomoże ona budować dobre praktyki i propagować właściwe postawy na rynku reklamowo-marketingowym. Chętnie będziemy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, ale również jesteśmy otwarci na nowe perspektywy, innowacyjne podejścia oraz wyzwania branżowe.

SAR, dzięki za nowy początek wspólnej przygody!

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ
BRITA na szerszą skalę!

Od nowego roku kontynuujemy działamy z marką BRITA na szerszą skalę w zakresie działań rekamowo-marketingowych.

Wspólnie działamy od sierpnia 2023 r., kiedy to wygraliśmy przetarg na realizację kampanii sprzedażowej saturatora BRITA pod hasłem “OH! MY GAZ!”. Po udanej realizacji marka postanowiła kontynuować naszą współpracę i rozszerzyć jej zakres.

Od stycznia obsługujemy ją m.in. w ramach przygotowania lokalnych koncepcji kreatywnych i digitalowych, materiałów POS, realizacji sesji zdjęciowych oraz wideo.

Czujemy podobne flow we współpracy, więc z radością działamy dalej!

KAMPANIA
SPOŁECZNA BĘDĘ TATĄ

Kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” i akcja #FASOFF

Wspólnie z Fundacją “Dom w Łodzi” i Kompanią Piwowarską przygotowaliśmy akcję społeczną #FASOFF, która dotarła do 7,5 mln osób!

Przez prawie cztery miesiące, od 9 września 2023 r. do Świąt Bożego Narodzenia, kampania “Będę Tatą. Nie piję razem z nią” wraz z akcją FASOFF były emitowane w mediach. Celem kampanii była edukacja przyszłych rodziców i  przeciwdziałanie Płodowemu Zespołowi Alkoholowemu (FAS) u noworodków. To niezwykle ważny temat, który wspólnie nagłaśnialiśmy wszechstronnie, w mediach w całej Polsce. Do symbolu akcji, odwróconego kieliszka, dostawiliśmy kolejny, symbolizujący wsparcie – tak powstał znak „będę tatą”.

Przygotowaliśmy koncepcję spotu reklamowego TV/digital wraz z jego produkcją. Odpowiadaliśmy za działania PR, komunikację w social mediach i dedykowany landing page akcji, która była nagłośniona także w radiu i telewizji śniadaniowej. Spot można obejrzeć na stronie internetowej kampanii: www.fasoff.pl

Kampania elektrolitów APTEO

Kampania, którą zrealizowaliśmy dla marki APTEO, miała na celu wypromowanie nawyku korzystania z elektrolitów, witamin i minerałów w czasie wakacji oraz wyrobienie w konsumentach świadomości, że mają one wpływ na samopoczucie w czasie letnich aktywności.

– Wakacje to szczególny okres. Często nie pilnujemy tak bardzo swojej diety. Do tego niewystarczające nawodnienie, spowodowane temperaturą i letnimi aktywnościami, może mieć negatywne skutki dla organizmu. W tej kampanii mówimy, że lepiej mieć elektrolity i nie skorzystać, niż potrzebować ich, a nie mieć – mówi Ewa Lach, nasza Strategic Director w Chromatique.

W ramach współpracy przygotowaliśmy kampanię display, kierującą na landing page z informacjami o produktach i quizem oraz wyprodukowaliśmy materiały POS – topper i ulotki. W social mediach, na Facebooku i Instagramie oraz z pomocą płatnych kampanii promocyjnych, informowaliśmy odbiorców, jak korzystać z tub witaminowych z elektrolitami w czasie wakacji. W kampanię zaangażowani byli także influencerzy.

Kampania Hochland w Ukrainie

Wspólnie z marką Hochland stworzyliśmy kampanię pod hasłem: „Pyszne chwile razem!”. Promował ją spot emitowany w ukraińskich stacjach telewizyjnych i na YouTube.

Odpowiadaliśmy za kompleksową realizację trwającej kampanii na Ukrainie – big ideę, kreację, a także produkcję. Jej elementami były m.in.: telewizyjny spot sponsorski i filmy wideo promujące cały range produktów Hochland.  Przygotowaliśmy szereg assetów digitalowych do social mediów i sieci. Miejscem koncentrującym ruch kampanii była nowa strona internetowa.

Hochland sprzedaje swoje produkty na rynku ukraińskim od kilku lat, ale po raz pierwszy nasz Klient zdecydował się na przeprowadzenie kampanii reklamowej na tym rynku. Mamy bogate doświadczenie z marką w przygotowaniu i realizacji kampanii produktowych oraz wieloletnie doświadczenie we współpracy. Dzięki temu mogliśmy sprostać postawionemu zadaniu – Gosia Pieczyńska, Senior Account Manager, odpowiadała za realizację kampanii.

Współpraca z Hochland przy realizacji tej kampanii na Ukrainie była wynikiem wygranego przez nas przetargu. Działamy razem już dłuższy czas i realizujemy dla marki coraz więcej projektów – wsparcie sprzedaży, tailor made, projekty e-learningowe dla pracowników czy marketingowe dla szeregu produktów.

https://youtu.be/CSpdXJOp07A

Piotr Gorzkowski Client Service Directorem

Dołączyliśmy do SAR

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ
BRITA na szerszą skalę!

KAMPANIA
SPOŁECZNA BĘDĘ TATĄ

Kampania elektrolitów APTEO

Kampania Hochland w Ukrainie

Piotr Gorzkowski Client Service Directorem

Dołączyliśmy do SAR

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ
BRITA na szerszą skalę!

KAMPANIA
SPOŁECZNA BĘDĘ TATĄ

Kampania elektrolitów APTEO

Kampania Hochland w Ukrainie

CHCESZ WIEDZIEĆ JAK SIĘ BAWIMY?

ZNAJDŹ NAS NA INSTA

co u nas
nowego