BISON GRASS.
GO WILD

2023

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • PROBLEM

    Żubrówka to ceniona w wielu krajach wódka. Nr 3 na świecie (po Absolut i Smirnoff), z kultowym perfect serve (Apple Żu). By rosnąć, potrzebowała zmian, szczególnie że młodzi sięgali po nią coraz rzadziej.

  • ROZWIĄZANIE

    Zabraliśmy Żubrówkę z Puszczy Białowieskiej do dzikiej, wielkomiejskiej przestrzeni. Zmieniliśmy język i przeprojektowaliśmy komunikację wizualną marki na pełną emocji. Dzikość ukrytą od zawsze w jej korzeniach odszukaliśmy w metaforze dzikiej natury, którą jest w każdym z nas. Wystarczy ją odkryć!

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

IDEA

MOC Z GŁĘBI PUSZCZY?

Znasz ten moment? Spotykacie się w waszym miejscu, z ciekawymi ludźmi, w dobrym momencie. To czas by odkryć swoją dziką naturę. Pierwotną, autentyczną, międzyludzką energię, która pozwoli cieszyć się sobą, bez ograniczeń. My to nazywamy energią żubra, która kryje się w każdej kropli wody, w każdym źdźble zamkniętej, w butelce trawy wprost z prastarej puszczy. Wierzymy, że można z niej czerpać siłę do autentycznych relacji. Przez powrót do tego, co zostało utracone, odkrywasz swoją dziką naturę. Go wild!

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR

STRATEGIA

Nowoczesny wizerunek marki i spójna komunikacja dla wszystkich submarek przyczynia się do ciągłej rekrutacji nowych użytkowników. Mimo spadków w kategorii Żubrówka rośnie i broni swoją pozycję lidera.

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR

WSPÓŁPRACA Z KAMUFLAGE

W uwalnianiu wewnętrznej dzikości pomógł nam streetwearowy brand Kamuflage, w kooperacji z którym powstał niecodzienny merch. Świecące w ciemności bluzy i dzikie, odblaskowe imprezowe koszulki czy skarpety można było wygrać i pokazać swój dziki styl.

PODSUMOWANIE W LICZBACH

  • 8203

    zgłoszeń
  • 50+

    udostępnień postów
  • 1100+

    polubień
  • 2000+

    komentarzy