Mascara – podstawowy kosmetyk każdej kobiety, najczęściej używana i… równie często zmieniana. Cykl życia produktu jest krótki a kategoria ściga się wprowadzając kolejne nowości. Dojrzałe produkty tracą popularność.
Rimmel to kultowa marka rewelacyjnych mascar. Świetnie oceniane, kochane, lecz… zapominane. Przypomnieliśmy o nich nawiazując do rewelacyjnych opinii, jakie latami zbierały w Internecie.
Dodaj do ulubionych i migoczące serduszko – narzędzie w e-commerce, objaw uznania w social mediach i przykuwający uwagę, łatwo dekodowany symbol w digital. Cross-produktowa kampania, dająca wybór spośród kultowych mascar Rimmel tej ulubionej. I oznaczenie jej w intuicyjny sposób.
Co mają wspólnego social media i wizyta w drogerii? Bardzo wiele. Tu i tu jednym ruchem dodajemy do ulubionych rzeczy, które najbardziej do nas pasują. Wybierz swoje ulubione maskary z gąszczu wielu innych, oznacz je serduszkiem, schowaj do kosmetyczki/folderu wraz z innymi „ulubionymi”.
Zaproszone do współpracy finalistki konkursu Rising Stars wystąpiły w autorskim contencie video, prezentując swoją ulubioną mascarę i dopasowany do jej charakteru outfit.