GLAMO
ROSSI

2025

  • pos
  • strategia
  • kreacja
  • design
  • PROBLEM

    Carlo Rossi – kultowa marka win z szeroką dystrybucją zauważyła mniejszą dynamikę wzrostu. Przyczyna – stała się dojrzałą marką i nie rekrutowała wystarczająco nowych użytkowników. A jej bogate portfolio produktów dopasowanych do preferencji konsumentów miało w sobie potencjał dynamicznych wzrostów. Nasze wyzwanie – zmieńcie naszą komunikację tak, by rekrutować do kategorii win. Przywróćcie marce należne jej podium wśród konkurencji i zagwarantujcie dwucyfrowe wzrosty.

  • ROZWIĄZANIE

    Sięgnęliśmy po insight – czy do picia wina potrzebna jest mi znajomość całej tej otoczki zakurzonego winnicznego świata? Rozeznanie w szczepach, umiejętności degustacyjne, wyuczone podniebienie? Przecież skoro dopiero wchodzę do kategorii, to jej za dobrze nie znam. Chcę wznosić toasty kieliszkiem i pić wino które mi smakuje!

  • pos
  • strategia
  • kreacja
  • design

IDEA

Dlaczego ktoś wymyślił wino do ryb i do deserów a nikt nie wymyślił wina do kąpieli i plotek? Czasami mam taką ochotę, by poczuć się jak główny bohater.

Szukam czegoś, co dałoby mi prawo do zachowywania się jak supergwiazda. Dlatego wybieram Carlo Rossi – wino, które z jednej strony zawsze smakuje i zawsze pasuje, a z drugiej daje mi możliwość, by czuć się jak gwiazda. Pozwala mi czuć się GLAMOROSSI 

OLA ŁOMSZA
SENIORITA COPYWRITER

KREACJA

Kiedy pracowaliśmy nad koncepcją, nagle okazało się, że każdy z nas miał momenty w swoim życiu, kiedy czuł się jak główny bohater. Jedzenie pizzy na krawężniku w wieczorowej sukience, kupienie futra „dla fabuły”, imprezy w szafie. Wystarczyło je tylko nazwać ten mindset. Nazwaliśmy go Glamorossi.

OLA ŁOMSZA
SENIORITA COPYWRITER