OH MY GAZ!

2023

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • PROBLEM

    Saturatory do wody to najnowszy trend w obszarze wody personalizowanej, który u konsumentów dopiero buduje świadomość. Urządzenia postrzegane są jako skomplikowane, drogie i trudne w obsłudze.

  • ROZWIĄZANIE

    Opieramy komunikację na atrakcyjnym story, które angażuje i trafia do młodych. Zachęcamy do spróbowania nowych metod gaszenia pragnienia – zdrowszej alternatywy do gazowanych napojów, ekologiczne źródło gazowanej wody, takiej jak lubisz.

  • strategia
  • kreacja
  • design

IDEA

OH MY GAZZZZ – chciałoby się zawołać, gdy zobaczysz jak proste i intuicyjne jest gazowanie twojej ulubionej wody w domowych warunkach. Wystarczy klik i otwierają się nieograniczone możliwości – wolisz z lodem czy z sokiem? W domu czy na wynos? Jako baza czy jako dodatek do napoju?

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR

STRATEGIA

Brita to światowy lider filtracji wody. Od lat stoi za nią ekspercka wiedza i doświadczenie. Gdy na rynku pojawia się nowy produkt, wiemy, że to będzie hit i na taką komunikację postawiliśmy – krótko, zwięźle i z mnóstwem zachwytów. OMG, czyli oh my gazzzz…

Ewa Lach-Moore
STRATEGIC DIRECTOR


ANGAŻUJĄCE ANIMACJE

 

 

Gdy celem jest zdobycie uwagi, stawiamy na atrakcyjny design. Kreację oparliśmy o wdzięczny do animowania motyw dotsów imitujących bąbelki, jakimi nasyca wodę nowy saturator.