ŚWIATŁOCZULI

2023

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • PROBLEM

    Choć świadomość szkodliwości oddziaływania promieni słonecznych na skórę rośnie, wciąż większość z nas nie zdaje sobie sprawy z tego jaki wpływ ma słońce na starzenie się skóry. Słońce „pracuje” na foto starzenie cały rok i wszędzie – nie tylko latem, na plaży.

  • ROZWIĄZANIE

    Jak pokazać działanie, którego nie widać od razu? Sięgnęliśmy po metaforę kliszy fotograficznej, na której światło wypala obraz i porównaliśmy ją do skóry. Światłoczułość nabrała nowego znaczenia, podobnie jak konieczność jej ochrony przed niechcianymi pamiątkami.

  • strategia
  • kreacja
  • design

IDEA

Co to znaczy, że jesteśmy światłoczuli? To znaczy, że na naszej skórze, jak na kliszy aparatu słońce wypala pamiątki, które nie zawsze chcemy kolekcjonować. W ten sposób edukowaliśmy młode kobiety, na temat bezpieczeństwa słonecznego przeciwdziałania fotostrzeniu się skóry.

AKTYWACJA INFLUENCERSKA

Kampanii social mediowej towarzyszyła aktywacja ineluencerska, w której daliśmy nasze kosmetyki do testowania i uzupełniliśmy wiedzę o tym jak chronić się przed foto starzeniem. Zorganizowaliśmy też event, na którym można było nie tylko poznać produkty Cera+, lecz także porozmawiać z kosmetolożką na temat najlepszych metod ochrony skóry przed słońcem.