2020-2023
Istniejąca na rynku od 30 lat marka starzeje się. Profil użytkownika – nadreprezentacja osób starszych. Profil wizerunkowy – brak nowoczesności i efektywności. A młodzi? Wybierają produkty obiecujące przede wszystkim błyskawiczną eliminację bólu.
Robimy relaunch: świeża, nowoczesna i młoda komunikacja z nowym, opartym o digital media-mix ze wsparciem dla e-commerce dociera do młodszych konsumentów.
POZNAJCIE ANIĘ
Stworzyliśmy sceptyczną Ania, która sięga po lek antyseptyczny. Patogeny mieszały się jej z estrogenami i halogenami, a lek antyseptyczny brzmiał co najmniej groźnie. Pojawił się też Stan z Ameryki, którego męczył ból, zaczerwienienie i obrzęk oraz trudności z dogadaniem się z farmaceutą.
Ponad 3-letnia kampania kontynuowała ideę kreatywną, dając Ani i jej towarzyszom coraz to nowe wyzwania. Krótkie spoty, zarówno w digitalu, jak i TV trafiały, do młodszych grup, wyrównując profil demograficzny marki do całej kategorii.