TWÓJ LEK
ANTYSEPTYCZNY

2020-2023

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • PROBLEM

    Istniejąca na rynku od 30 lat marka starzeje się. Profil użytkownika – nadreprezentacja osób starszych. Profil wizerunkowy – brak nowoczesności i efektywności. A młodzi? Wybierają produkty obiecujące przede wszystkim błyskawiczną eliminację bólu.

  • ROZWIĄZANIE

    Robimy relaunch: świeża, nowoczesna i młoda komunikacja z nowym, opartym o digital media-mix ze wsparciem dla e-commerce dociera do młodszych konsumentów.

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

IDEA

POZNAJCIE ANIĘ

Stworzyliśmy sceptyczną Ania, która sięga po lek antyseptyczny. Patogeny mieszały się jej z estrogenami i halogenami, a lek antyseptyczny brzmiał co najmniej groźnie. Pojawił się też Stan z Ameryki, którego męczył ból, zaczerwienienie i obrzęk oraz trudności z dogadaniem się z farmaceutą.

TRAFILIŚMY DO MŁODYCH

Ponad 3-letnia kampania kontynuowała ideę kreatywną, dając Ani i jej towarzyszom coraz to nowe wyzwania. Krótkie spoty, zarówno w digitalu, jak i TV trafiały, do młodszych grup, wyrównując profil demograficzny marki do całej kategorii.

Postawiliśmy na dominujący czerwony kolor i dobrze rozpoznawalne dwie czerwone tabletki, które awansowały do roli znaku marki. Wyrazista oprawa graficzna, nowoczesny, prosty i pełen humoru przekaz oraz zabawni bohaterowie oswoili trudne pojęcia oraz przypomnieli o neo-anginie. 

DESIGN

Postawiliśmy na dominujący czerwony kolor i dobrze rozpoznawalne dwie czerwone tabletki, które awansowały do roli znaku marki. Wyrazista oprawa graficzna, nowoczesny, prosty i pełen humoru przekaz oraz zabawni bohaterowie oswoili trudne pojęcia oraz przypomnieli o neo-anginie. 

PODSUMOWANIE W LICZBACH

  • +6%

    poprawa konwersji ze znajomości na używanie
  • +8%

    poprawa konwersji z używane kiedykolwiek na używane w ostatnich 3 miesiącach
  • +5,5%

    wzrost świadomości marki w BrandLift