portfolio
COSMO GROUP
COSMO GROUP

NeoNail. Usta Pełne Kobiecości

Launch nowej kategorii produktowej, znanej i cieszącej się zaufaniem konsumentek marki NeoNail.
Klient
COSMO GROUP
Zakres
strategia | kreacja | produkcja video i foto | obsługa PR | social media content
Kiedy
2019

BRIEF/WYZWANIE

Wprowadzenie nowej kategorii produktowej do marki będącej jednym z liderów rynku lakierów hybrydowych to nie lada wyzwanie! Nam udało się je podjąć i zakończyć sukcesem. Razem z marką NeoNail przeprowadziliśmy launch pomadek Lips Shape Up!

Teaser Wydawać by się mogło, że wprowadzenie do marki NeoNail kolekcji szminek samo w sobie będzie dużym zaskoczeniem. Nam to jednak nie wystarczało... postanowiliśmy spotęgować efekt WOW, usypiając czujność konsumentek.

Przed premierą serii pomadek kusiliśmy dziewczyny informacjami o tajemniczych Nowościach Pełnych Kobiecości. Zgodnie z dotychczasowymi działaniami marki NeoNail, klientki spodziewały się kolejnej linii lakierów hybrydowych. Wykorzystaliśmy ten fakt, by zmylić je jeszcze bardziej. Na pierwszym planie KV wyeksponowaliśmy paznokcie modelki, zakrywającej dłońmi sedno sprawy... usta!
Reveal Po wielkim odliczaniu odkryliśmy wreszcie tajemnicę premiery produktów NeoNail, prezentując zaskakującą nowość: pomadki, które sprawiają, że Usta są Pełne Kobiecości! W ten sposób ogłosiliśmy klientkom, że ich ulubiona marka poszerza swoją ofertę o kategorię makijażową.

SESJA ZDJĘCIOWA/VIDEO

Częścią naszej strategii komunikacji była odpowiednia prezentacja cech oraz kolorów pomadek.

W tym celu zorganizowaliśmy plan zdjęciowy i filmowy. Oryginalnym pomysłem na przedstawienie każdego z odcieni było wykorzystanie ust modelek jako przekaźnika emocji wyrażonych w nazwach barw. Modelka za pomocą ułożenia warg oraz grymasów na twarzy przedstawiała m.in. Szczęście, Tajemniczość albo Pasję.

MYSTERY BOX

Czym byłaby tajemnicza kampania bez pudełeczka z sekretami?

Przygotowaliśmy dla naszych konsumentek Mystery Boxy i zachęciliśmy do ich zakupu, nie zdradzając zawartości. Zamawiające spodziewały się więc swoich ulubionych lakierów hybrydowych w nowych odcieniach. W środku czekała niespodzianka: oprócz ulubionych kolorów na paznokcie, znalazły się tam też… pomadki do ust! A konsumentki nie omieszkały podzielić się swoim zaskakującym odkryciem w Social Media :).

DZIAŁANIA ONLINE/ SOCIAL MEDIA

Kampanię uzupełniliśmy niestandardową komunikacją i narzędziami, takimi jak np. tematyczne quizy, które najpierw teaserowo zdradzały kolory szminek, a później pomagały dobrać odpowiedni produkt do typu urody konsumentki. Wykorzystaliśmy również Insta Story, angażując fanki marki w Social Mediach.


Top