2024
Jak opowiedzieć o tym, że coś się zmienia, kiedy najważniejsze pozostaje niezmienne? Zmienić wszystko prócz tego, co się zmieniło. Say What?! Czyli? Nowa etykieta została na swoim miejscu, resztę postawiliśmy odwrócić zupełnie na nowo.
Jednolite tła. Płyny wbrew prawom fizyki. Butelki na przekór grawitacji. Efekt: zaskakująco w reklamie, by przy półce nikt nie czuł się już zaskoczony.
TA SAMA DZIKOŚĆ
W NOWEJ ODSŁONIE
Postaw na Żubrówkę. Najlepiej stawiaj zawsze.
Stawiaj kumplom, stawiaj na stole, barze i czole.
Żubrówkę dobrze się stawia. Szczególnie tą
w nowym anturażu… taką „na nowo”.
Niby wszystko po staremu a jednak inaczej.
Takie było jednocześnie clue briefu i idea
kreatywna – ta sama dzikość w nowej odsłonie.
Zbudowaliśmy świat marki, oparty na żywych, kontrastujących barwach zieleni i błękitu, ze szczyptą surrealizmu. Butelki stawiane na pochyłych powierzchniach, płyn lejący się w górę i niecodzienny vibe, który oswaja tę małą-wielką zmianę.