STAWIAJ
NA NOWO

2024

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • PROBLEM

    Jak opowiedzieć o tym, że coś się zmienia, kiedy najważniejsze pozostaje niezmienne? Zmienić wszystko prócz tego, co się zmieniło. Say What?! Czyli? Nowa etykieta została na swoim miejscu, resztę postawiliśmy odwrócić zupełnie na nowo.

  • ROZWIĄZANIE

    Jednolite tła. Płyny wbrew prawom fizyki. Butelki na przekór grawitacji. Efekt: zaskakująco w reklamie, by przy półce nikt nie czuł się już zaskoczony.

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

KONCEPT KREATYWNY

TA SAMA DZIKOŚĆ
W NOWEJ ODSŁONIE

Postaw na Żubrówkę. Najlepiej stawiaj zawsze.
Stawiaj kumplom, stawiaj na stole, barze i czole.
Żubrówkę dobrze się stawia. Szczególnie tą
w nowym anturażu… taką „na nowo”.

Ola Łomsza
SENIORITA COPYWRITER

KREACJA

Niby wszystko po staremu a jednak inaczej.
Takie było jednocześnie clue briefu i idea
kreatywna – ta sama dzikość w nowej odsłonie.

Ola Łomsza
SENIORITA COPYWRITER

ŚWIAT NA NOWO

Zbudowaliśmy świat marki, oparty na żywych, kontrastujących barwach zieleni i błękitu, ze szczyptą surrealizmu. Butelki stawiane 
na pochyłych powierzchniach, płyn lejący się 
w górę i niecodzienny vibe, który oswaja 
tę małą-wielką zmianę.