BY Z MISKI
NIE WIAŁO NUDĄ

2025

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja
  • WYZWANIE

    Winston – wyśmienite i zróżnicowane posiłki dla zwierząt domowych zmieniają swoje opakowanie. Jest to okazja do promocji marki wśród właścicieli zwierząt i zwrócenie ich uwagi, że szeroki wybór smaków i formatów gotowych posiłków dla ich pupila znajdą w sieci Rossmann.

  • ROZWIĄZANIE

    Wyzwaniem każdego właściciela domowego czworonoga jest zapewnić mu zbilansowane posiłki, które zwierzak chętnie zje. A z tymi chęciami bywa różnie… Dlatego tak ważna jest różnorodność tego, co trafia do miski pupila. Stało się to podstawą naszej kampanii, w której postawiliśmy przede wszystkim na to, by podkreślić jak zróżnicowane smaki i formaty karmy dla zwierząt można znaleźć teraz na półce z produktami Winston w każdej drogerii Rossmann.

  • strategia
  • kreacja
  • design
  • produkcja

IDEA

Dobra i zbilansowana karma nie musi być z segmentu premium. Marka własna nie musi kojarzyć się z gorszą jakością. Codzienna dieta Twojego zwierzaka nie musi być nudna. 

Winston – to ponad 100 smacznych sposobów na nudę dla wszystkich psów i kotów. By z miski nie wiało nudą!

Ewa Plecan
ACCOUNT MANAGER

CLIENT SERVICE

A co gdyby bohaterami spotu były wyłącznie psy i koty? Wyzwanie podjęte! Bo przecież kto inny jak nie nasze pupile w pełni oddadzą przesłanie naszej koncepcji. Plan wymagający i pełen niespodzianek przyniósł niesamowity efekt. Teraz już żaden zwierzak nie oprze się produktom Winston!

Ewa Plecan
ACCOUNT MANAGER