2025
Mała świadomość i popularność marki na rynku konsumenckim. Produkty są mało znane wśród właścicieli zwierząt. Dodatkowo walczymy z popularnym stereotypem, że marki własne są kojarzone z niższą jakością.
Stworzyliśmy kampanię, dzięki której budujemy świadomość marki, wymieniamy zalety produktów oraz informujemy gdzie są dostępne. Poprzez hasło kampanii kładziemy duży nacisk na różnorodność i bardzo szeroki wybór smaków i rodzajów.
Dobra i zbilansowana karma nie musi być z segmentu premium. Marka własna nie musi kojarzyć się z gorszą jakością. Codzienna dieta Twojego zwierzaka nie musi być nudna. Winston – to ponad 100 smacznych sposobów na nudę dla wszystkich psów i kotów. By z miski nie wiało nudą!
A co gdyby bohaterami spotu były wyłącznie psy i koty? Wyzwanie podjęte! Bo przecież kto inny jak nie nasze pupile w pełni oddadzą przesłanie naszej koncepcji. Plan wymagający i pełen niespodzianek przyniósł niesamowity efekt. Teraz już żaden zwierzak nie oprze się produktom Winston!