EVENTY,
KTÓRE SIĘ PAMIĘTA

OD POMYSŁU DO VIRALI

Dobry event to taki, którym goście chcą się pochwalić na swoich SoMe. Takie robimy! Niezależnie czy to integracja firmowa, konferencja biznesowa, dni otwarte czy też koncert w VR – zajmiemy się wszystkim. Od konceptu przez realizację po logistykę i obsługę.

Profit dla Ciebie: pracując z nami nie masz zbyt wielu nowych imion do zapamiętania, bo obsłużą Cię ci sami ludzie.

30 LAT VOLKSWAGEN POZNAŃ

Zorganizowaliśmy największy event w historii Volkswagena od Ą do Ż. Moglibyśmy o tym napisać więcej, ale pozwolimy, by event mówił za siebie: 27 000 gości przejechało 1100 razy tor z gokartami, do stołu podawało im 350 pracowników cateringu, a do dyspozycji mieli prawie 200 różnych atrakcji. Cytując klasyka: mają rozmach…

ponad
1 500
osób z obsługi
245
pracowników ochrony
niemal
27 000
gości

ABSOLUTNE NOCE

W Szwecji są dwie najlepsze rzeczy: Absolut i zorze w trakcie polarnej nocy. Połączyliśmy je, tworząc serię eventów pod hasłem Absolutnej Nocy – najdłuższej na świecie, a więc i najbardziej imprezowej.

Zorganizowaliśmy 7 eventów w wybranych miastach. Dzięki efektom świetlnym i scenografii nasz zespół odtworzył klimat nocy polarnej, pozwalając wszystkim bawić się w objęciach Aurora Borealis i poczuć mroźny charakter północy przez Absolutną Noc.

7
eventów w wybranych miastach
6
stref emocji
Tysiące
imprezujących osób

POZNAŃSKIE DNI ENERGII

Daliśmy tłumom w Poznaniu poczuć energię na zorganizowanym wraz z Urzędem Miasta evencie edukacyjnym dla mieszkańców. 

W jego trakcie Poznaniacy dowiedzieli się więcej o energii odnawialnej, wzięli udział w pozytywnie naładowanych warsztatach, a także pokazali moc w konkursach z nagrodami. Burzę oklasków na koniec wieczoru zebrała gwiazda programu – Natalia Nykiel.

AND MOOOORE

Le Petit Marseillais czuć lawendą i pomarańczami! Zaprosiliśmy influencerki, by poczuły bogactwo ich aromatów. Na warsztatach z senselierką – Martą Siembab – weszły w świat multisensoryczności produktów. Nawiązały kontakt z marką na wyższym poziomie.

Zaprosiliśmy na wspólne śniadanie w czasach pandemii ponad 700 osób! Stworzyliśmy Telewizję Śniadaniową Hochland Channel z ponad 2h programem na żywo. W kąciku kulinarnym, z różnymi aktywnościami przedstawiliśmy nowe produkty. Branża była zachwycona!

Le Petit Marseillais chciał pokazać zapach żeli pod prysznic z rozmachem. Zorganizowaliśmy event bańkowy na Starym Rynku w Poznaniu dla 30000 osób. Wzięły udział we flash mobie, puszczając pachnące bańki mydlane. Wspomniano o tym w mediach 132 razy!

NAPISZ
DO BARONA

Jacek Baron

Business Development Director
brief@chromatique.pl