portfolio
LE PETIT MARSEILLAIS
LE PETIT MARSEILLAIS

Odkryj naturę
Prowansji

Wprowadzając na polski rynek produkty Le Petit Marseillais największym wyzwaniem było tak opowiedzieć o malowniczej Prowansji, by konsument zrozumiał i poczuł wszystkimi zmysłami świat, z którego pochodzi marka.
Klient
LE PETIT MARSEILLAIS
Zakres
strategia | kreacja | produkcja video | obsługa PR | zakup mediów | web design | social media content
Kiedy
2013

BRIEF/WYZWANIE

Prowansja to pełen słońca, bogaty w naturalne składniki i aromaty region, od stuleci słynący z produkcji marsylskiego mydła. W jaki sposób przybliżyć tę mało znaną historię polskiemu konsumentowi?

IDEA/POMYSŁ

Aby w pełni poczuć klimat Prowansji, trzeba jej doświadczyć wieloma zmysłami. Dlatego postawiliśmy na szeroką gamę sensualnych doświadczeń, stopniowo wprowadzających do świata marki.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

W ramach kilku aktywacji zapraszaliśmy konsumentów do świata marki.

Jedną z nich był konkurs, którego laureatki poznawały region wszystkimi zmysłami. W trakcie warsztatów miały okazję poznawać zapachy, tekstury, smaki i kolory Prowansji, ucząc się przy tym gotować po… prowansalsku.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

Kolejnym krokiem było stworzenie należytej oprawy dla nowej marki w punktach sprzedaży.

Launchowi produktów w sklepach towarzyszyły dedykowane materiały POS: wyspy, ekspozytory, standy czy plakaty.

REZULTATY/EFEKTY

Marka Le Petit Marseillais szybko zaznaczyła swoją pozycję na rynku – zarówno w świadomości liderów opinii, dziennikarzy, ale przede wszystkim – konsumentów.



Top