27 grudnia 2022
Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

Hasło Dotknij Głębi Nawilżenia promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena® Hydro Boost®. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO

Hasło „Elektrolity APTEO lepiej weź” promuje tuby witaminowe z elektrolitami oraz nowość – produkt Elektrolity Senior – polskiego producenta Synoptis Pharma.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®

Agencja Chromatique przygotowała kampanię Zostań Ambasadorem Dobrego Snu promującą OYONO NOC®, preparat firmy Klosterfrau Healthcare Group ułatwiający zasypianie. Zainteresowani mogą otrzymać bezpłatne próbki i przetestować działanie preparatu opartego na witaminie B6 i melatoninie.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie

Agencja Chromatique rozpoczęła współprace z Pharmabest. Dla marki Laktoferyna, suplementu diety agencja przygotowała strategię komunikacji. Celem jest zwiększenie świadomości marki Laktoferyna, sprzedaży i udziału w rynku suplementów diety.
Czytaj dalej
17 czerwca 2021
Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”

Wspólne działania marek Veet & School w ramach wakacyjnej kampanii reklamowej „Wejdź gładko w lato”, zorganizowanej przez Chromatique.
Aktywacja obejmuje promocję tych marek w sieci drogerii Rossmann i jest wspierana przez kampanię digitalową i działania influencerskie.
Czytaj dalej
30 kwietnia 2021
Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie „Pyszne chwile razem!”

Agencja Chromatique autorem kampanii Hochland na Ukrainie pod hasłem: „Pyszne chwile razem!” Kampanię promuje spot telewizyjny emitowany w ukraińskich stacjach telewizyjnych oraz na YouTube.
Czytaj dalej
22 kwietnia 2021
Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor

Grupa Coty, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Rimmel, Bourjois, Miss Sporty czy Max Factor, po raz kolejny wybrała agencję Chromatique do prowadzenia swojej kampanii.
Czytaj dalej
17 grudnia 2020
Kampania CSR dla marki Lovela „Lovela wspiera WOŚP”

Kampanię Loveli pod hasłem: „Jesteśmy całym sercem. Razem, od pierwszego dnia” promuje spot zachęcający do wsparcia WOŚP.
Czytaj dalej
7 października 2020
Chromatique – jedna z najlepszych agencji w branży

„Media & Marketing Polska” w opublikowanym właśnie raporcie „Agencje i Domy Reklamowe 2020” uznał nas za jedną z najlepszych agencji w branży marketingowej i reklamowej na polskim rynku.
Dziękujemy za dobre opinie.
Czytaj dalej
Dziękujemy za dobre opinie.
Top News:
Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF