Aktualności

27 grudnia 2022

Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
Hasło Dotknij Głębi Nawilżenia promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena® Hydro Boost®. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Czytaj dalej

23 grudnia 2022

Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO

Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO
Hasło „Elektrolity APTEO lepiej weź” promuje tuby witaminowe z elektrolitami oraz nowość – produkt Elektrolity Senior – polskiego producenta Synoptis Pharma.
Czytaj dalej

23 grudnia 2022

Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®

Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®
Agencja Chromatique przygotowała kampanię Zostań Ambasadorem Dobrego Snu promującą OYONO NOC®, preparat firmy Klosterfrau Healthcare Group ułatwiający zasypianie. Zainteresowani mogą otrzymać bezpłatne próbki i przetestować działanie preparatu opartego na witaminie B6 i melatoninie.
Czytaj dalej

23 grudnia 2022

Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie

Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie
Agencja Chromatique rozpoczęła współprace z Pharmabest. Dla marki Laktoferyna, suplementu diety agencja przygotowała strategię komunikacji. Celem jest zwiększenie świadomości marki Laktoferyna, sprzedaży i udziału w rynku suplementów diety.
Czytaj dalej

17 czerwca 2021

Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”

Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”
Wspólne działania marek Veet & School w ramach wakacyjnej kampanii reklamowej „Wejdź gładko w lato”, zorganizowanej przez Chromatique.

 Aktywacja obejmuje promocję tych marek w sieci drogerii Rossmann i jest wspierana przez kampanię digitalową i działania influencerskie.
Czytaj dalej

30 kwietnia 2021

Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie „Pyszne chwile razem!”

Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie „Pyszne chwile razem!”
Agencja Chromatique autorem kampanii Hochland na Ukrainie pod hasłem: „Pyszne chwile razem!” Kampanię promuje spot telewizyjny emitowany w ukraińskich stacjach telewizyjnych oraz na YouTube.
Czytaj dalej

22 kwietnia 2021

Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor

Zrealizowaliśmy kampanię  „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor
Grupa Coty, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Rimmel, Bourjois, Miss Sporty czy Max Factor, po raz kolejny wybrała agencję Chromatique do prowadzenia swojej kampanii.
Czytaj dalej

17 grudnia 2020

Kampania CSR dla marki Lovela „Lovela wspiera WOŚP”

Kampania CSR  dla marki Lovela „Lovela wspiera WOŚP”
Kampanię Loveli pod hasłem: „Jesteśmy całym sercem. Razem, od pierwszego dnia” promuje spot zachęcający do wsparcia WOŚP.
Czytaj dalej

7 października 2020

Chromatique – jedna z najlepszych agencji w branży

Chromatique – jedna z najlepszych  agencji w branży
„Media & Marketing Polska” w opublikowanym właśnie raporcie „Agencje i Domy Reklamowe 2020” uznał nas za jedną z najlepszych agencji w branży marketingowej i reklamowej na polskim rynku.
Dziękujemy za dobre opinie.
Czytaj dalej

Top News:



RAPORT "Media & Marketing"


Chromatique jedną z najlepszych agencji na polskim rynku reklamowym

Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF


Top