27 grudnia 2022
Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
![Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2022/12/CH_aktualnosÌci_neutrogena_5.jpg)
Hasło Dotknij Głębi Nawilżenia promuje linię kosmetyków do twarzy Neutorgena® Hydro Boost®. Kampanię przygotowała Agencja Chromatique.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO
![Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2022/12/CH_aktualnosÌci_apteo_2.jpg)
Hasło „Elektrolity APTEO lepiej weź” promuje tuby witaminowe z elektrolitami oraz nowość – produkt Elektrolity Senior – polskiego producenta Synoptis Pharma.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®
![Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2022/12/Oyono_banner_1.png)
Agencja Chromatique przygotowała kampanię Zostań Ambasadorem Dobrego Snu promującą OYONO NOC®, preparat firmy Klosterfrau Healthcare Group ułatwiający zasypianie. Zainteresowani mogą otrzymać bezpłatne próbki i przetestować działanie preparatu opartego na witaminie B6 i melatoninie.
Czytaj dalej
23 grudnia 2022
Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie
![Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2022/12/CHR_www_banner_Laktoferyna_1850x600.png)
Agencja Chromatique rozpoczęła współprace z Pharmabest. Dla marki Laktoferyna, suplementu diety agencja przygotowała strategię komunikacji. Celem jest zwiększenie świadomości marki Laktoferyna, sprzedaży i udziału w rynku suplementów diety.
Czytaj dalej
17 czerwca 2021
Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”
![Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2021/06/Scholl_Veet_Wiz_Notka_1850x600-1920x623.jpg)
Wspólne działania marek Veet & School w ramach wakacyjnej kampanii reklamowej „Wejdź gładko w lato”, zorganizowanej przez Chromatique.
Aktywacja obejmuje promocję tych marek w sieci drogerii Rossmann i jest wspierana przez kampanię digitalową i działania influencerskie.
Czytaj dalej
30 kwietnia 2021
Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie „Pyszne chwile razem!”
![Chromatique odpowiada za kampanię Hochland na Ukrainie „Pyszne chwile razem!”](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2021/04/notka_prasowa_Hch_4-kopia.png)
Agencja Chromatique autorem kampanii Hochland na Ukrainie pod hasłem: „Pyszne chwile razem!” Kampanię promuje spot telewizyjny emitowany w ukraińskich stacjach telewizyjnych oraz na YouTube.
Czytaj dalej
22 kwietnia 2021
Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor
![Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2021/04/Coty_MF_notka_prasowa_1850x600.png)
Grupa Coty, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Rimmel, Bourjois, Miss Sporty czy Max Factor, po raz kolejny wybrała agencję Chromatique do prowadzenia swojej kampanii.
Czytaj dalej
17 grudnia 2020
Kampania CSR dla marki Lovela „Lovela wspiera WOŚP”
![Kampania CSR dla marki Lovela „Lovela wspiera WOŚP”](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2021/05/Zrzut-ekranu-2021-05-17-o-15.07.39.png)
Kampanię Loveli pod hasłem: „Jesteśmy całym sercem. Razem, od pierwszego dnia” promuje spot zachęcający do wsparcia WOŚP.
Czytaj dalej
7 października 2020
Chromatique – jedna z najlepszych agencji w branży
![Chromatique – jedna z najlepszych agencji w branży](https://chromatique.pl/wp-content/uploads/2020/10/chr_team-1.png)
„Media & Marketing Polska” w opublikowanym właśnie raporcie „Agencje i Domy Reklamowe 2020” uznał nas za jedną z najlepszych agencji w branży marketingowej i reklamowej na polskim rynku.
Dziękujemy za dobre opinie.
Czytaj dalej
Dziękujemy za dobre opinie.
Top News:
Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF