CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING
Agencja Chromatique przygotowała kampanię ambasadorską OYONO NOC®
W branży farmaceutycznej zastosowanie do promocji modelu kampanii ambasadorskiej to nowość – podkreśla Ewa Lach-Moore, strategic director Chromatique
Insight kampanii oparty jest na modelu znanym np. z branży beauty, w której klienci są przyzwyczajeni do otrzymywania darmowych próbek produktów, które umożliwiają przetestowanie i podjęcie decyzji po sprawdzeniu.
Preparaty na bezsenność to w farmacji kategoria, która budzi u potrzebujących takiego wsparcia wiele rozczarowań. Uznaliśmy, że możliwość darmowego przetestowania środka wzbudzi zaufanie, zbuduje relację i zachęci do kupna – mówi Ewa Lach-Moore.
W ramach kampanii Agencja przygotowała stronę internetową https://jakzasnac.pl/dobranoc/, i prowadzi działania na fanpage OYONO NOC® na Facebooku. Dotarcie do Klientów zapewnia płatną kampanią promocyjną.
Po wypełnieniu ankiety dotyczącej problemów z zaśnięciem i prawidłowym snem oraz zachowań przed zasypianiem Klienci mogą otrzymać paczkę ambasadorską z pełnowartościowym opakowaniem preparatu. Na koniec testu ambasadorzy są proszeni o podzielenie się opinią o działaniu.
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF