portfolio
COTY, MAX FACTOR
COTY, MAX FACTOR

1 2 3 Teraz Ty!

Jak wyglądać zawsze świetnie? Wystarczy tylko kilka uniwersalnych produktów i sprytne makijażowe triki MUA. Chromatique wraz z Max Factor pokazuje kobietom jak wykonać makijaż w 3 prostych krokach w nowej kampanii instagramowej.
Klient
COTY, MAX FACTOR
Zakres
strategia, kreacja, digital, social media,
Kiedy
2021

Wzrost penetracji promowanych linii produktowych na rynkach w 5 krajach Europy Środkowej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja, Rumunia), inspirowanie kobiet i pomoc w powrocie do codziennych zwyczajów mnakijażowych.

Idea/pomysł

Zaproponowaliśmy tria kosmetyków wraz z prostą „instrukcją obsługi”. Konsumentki dostają gotowe rozwiązania w formie „sekretów”, które Max Factor odkrywa przed nimi z pomocą profesjonalnej makijażystki Eryki Sokólskiej.

Każdy z sekretów, dotyczących np. wyrazistego spojrzenia, nieskazitelnej cery czy trwałego makijażu, składa się z 3 prostych kroków, dzięki którym konsumentki mogą powrócić do makijażowe rutyny sprzed pandemii. Za landing page kampanii posłużył instagramowy grid. Na live’ach prowadzonych przez Erykę w IG TV kobiety mogą się spotykać i wymieniać makijażowymi patentami.

Symbol akcji

Symbolem kampanii stała się cyfra 3

– trzy produkty zastosowane

w 3 prostych trickach, proste jak

raz, dwa, trzy…

SOCIAL MEDIA

Przygotowaliśmy ekosystem, którego sercem był grid instagramowego profilu Max Factor.

 

Poszczególne posty z sekretami oraz prezentacje produktów, układały się w jeden spójny layout. Kampania zawierała również live’y głównej ambasadorki makijażystki Eryki Sokólskiej, filmy każdorazowo po premierze były archiwizowane w IG TV oraz służyły do przygotowywania kolejnych stories. 



Top