portfolio
Almette
Almette

Tak smakuje przyjemność

Jak wprowadzić na rynek przyjemność? W branży spożywczej nowości produktowe są stałym elementem kalendarza. A nam przyszło pomagać przy wprowadzeniu na rynek przyjemność i nowość, która jest rewolucją w swojej kategorii. Nie będziemy ukrywać — to było prawdziwe show i wow!
Klient
Almette
Zakres
strategia, kreacja, produkcja video, social media content, website design&development
Kiedy
2022

BRIEF/WYZWANIE

Sukces każdego produktu zależy w dużej mierze od tego, jaki potencjał sprzedażowy dostrzegą w nim potencjalni biznesowi partnerzy. Trudno jednak w czasie pandemii wziąć walizkę z próbkami i zaprezentować nowość w cztery oczy. Dlatego musieliśmy wymyślić inny sposób, jak pokazać smak i opakowanie rewolucyjnej nowości od Hochland — Almette Serki Wiejskie.

IDEA/ POMYSŁ

Z racji pandemii, musieliśmy przeprowadzić prezentację online. Postanowiliśmy więc zrobić prawdziwe show, godne nowości produktowej. A skoro produkt jest o śniadaniu, to nie ma lepszego sposobu niż TELEWIZJA ŚNIADANIOWA HOCHLAND CHANNEL.

Na potrzeby premiery z dużym rozmachem zrealizowaliśmy ponad dwugodzinny program telewizyjny z transmisją live. Uczestniczyli w nim profesjonalni prowadzący, zaangażowani w projekt pracownicy Hochland, zewnętrzni eksperci reklamy jako goście, a także profesjonalni kucharze, którzy przeprowadzali degustację.

Kącik kulinarny, newsy, reportaże, prezentacje i degustacje — to wszystko przekonało branżę do tego, aby sprawdzić z czym Almette Serek Wiejski się je. Podpowiadamy: z sukcesem.

WYNIKI KAMPANII

Zaprosiliśmy ponad 800 osób z sektora biznesowego, a aż 76% zostało z nami do samego końca transmisji. Ciekawość przełożyła się na sprzedaż i dystrybucję.

Wyniki: 100% zatowarowanie kanału hurt, cash&carry oraz hipermarkety, 67% w supermarketach i 66% w convenience oraz czwarta część kanału dyskont. Planowany wolumen został przekroczony o 35% na 3 miesiące przed planowanym startem sprzedaży.

SOCIAL MEDIA

Zainteresowanie jeszcze przed premierą budowaliśmy na kanale komunikacji B2B: LinkedInie, gdzie budowaliśmy atmosferę nowości oraz tajemnicy. Po premierze komunikacja skupiła się na odkrywaniu kolejnych sekretów wdrażania Almette Serków Wiejskich na rynek. W ten sposób utrzymaliśmy uwagę potencjalnych dystrybutorów i partnerów biznesowych Hochland.

 

Nie zapomnieliśmy też o konsumentach, którym na fanpage’u Hochland Cheesemasters robiliśmy smaka na nowość oraz zapowiadaliśmy premierę nowości.

SALES SUPPORT

Na podstawie materiałów z telewizji śniadaniowej powstały liczne materiały multimedialne oraz welcomepacki, z którymi kupcy odwiedzili kupców w sieciach. Dla właścicieli hurtowni przygotowaliśmy materiały szkoleniowe o serkach wiejskich Almette, aby zachować merytoryczną wymianę informacji pomimo pandemicznych obostrzeń.


Top