Symbolem akcji stał się
duży napis LATO
oraz modelka
wchodząca w literę O.
Największym wyzwaniem było stworzenie big idea oraz zbudowanie marketing mix w taki sposób, aby wybrzmiały benefity dwóch różnych brandów pielęgnacyjnych z portfolio firmy.
Symbolem akcji stał się
duży napis LATO
oraz modelka
wchodząca w literę O.
Znakiem rozpoznawczym kampanii stał się wyraz LATO, zilustrowany jako cut out. Te same wycięcia powtórzyliśmy również w innych materiach graficznych.
Przez otwory te możemy podglądać lato lub dosłownie gładko w nie wejść, używając produktów Scholl i Veet.
Kluczowym miejscem ekspozycji naszych materiałów, poza social materiałów, poza social mediami, była sieć sklepów Rossmann. Materiały filmowe były odtwarzane na znajdujących się w sklepach monitorach LED. Kreacje były widoczne także przy półkach (wobblery, shelflinery) oraz na podłodze (naklejki podłogowe).
Przygotowaliśmy także szereg rozwiązań uwzględniających specyfikę formatów digitalowych. Poza reklamami displayowymi w kampanii wykorzystaliśmy landing page na allegro, programmatic oraz formaty facebookowe i instagramowe.
Ważnym elementem kampanii były krótkie formy filmowe ukazujące stosowanie produktów. W nich mieliśmy możliwość zbudowania światów obu marek, choćby przez color coding.
Powstała również aktywacja konsumencka wzmacniana przez kampanię influencerską.
Influencerzy otrzymali od nas wysyłkę kreatywną, dzięki której mogły wypróbować produkty kampanii. Zachęciliśmy też użytkowników instagrama do postowania własnych zdjęć z produktami za pomocą konkursu.