portfolio
NUROFEN
NUROFEN

Zawsze coś

W digitalowej kampanii przedstawiliśmy Nurofen dla dzieci jako przyjaciela rodziców, który pomaga im zmierzyć się z niezliczonymi problemami spotykającymi dzieci.
Klient
NUROFEN
Zakres
strategia | kreacja | social media content
Kiedy
2018

BRIEF/WYZWANIE

Jak znaleźć platformę komunikacji, która zaangażuje zarówno rodziców pierwszych dzieci, jak i tych doświadczonych, wychowujących kolejne maluchy?

REALIZACJA/DZIAŁANIE

W świecie rodziców, pełnym niespodzianek, jednego można być pewnym – zawsze przydarzy się coś nieoczekiwanego.

Stworzyliśmy platformę „Zawsze coś“, przedstawiającą zaskakujące, ale prawdziwe problemy, z jakimi mierzą się rodzice dzieci. I to w każdym wieku.

SOCJAL MEDIA

Przygotowaliśmy wiele formatów i kreacji na potrzeby social mediów.

Ich bohaterami zostały maluchy w różnym wieku, którym „niespodziewanie“ przydarzyło się jakieś „zawsze coś“. Niezbędnym wsparciem w takich sytuacjach jest właśnie Nurofen dla dzieci.

Adresowaliśmy „zawsze cosie” u dzieci w różnym wieku.

Od bólu ucha i nagłej gorączki u maluchów, przez męczące przeziębienia i nieprzespane noce u chorych przedszkolaków, po ból związany z pierwszymi urazami u starszaków. Odwołaliśmy się w ten sposób do doświadczenia różnych mam, które łączy jedno – „zawsze coś”;)

PLATFORMA SZKOLENIOWA

Akademia Nurofen

Wsparciem dla komunikacji konsumenckiej były działania skierowane do specjalistów. Do aptek i przychodni wyruszyły materiały POSM a farmaceuci i lekarze otrzymali wiedzę za pomocą prezentacji multimedialnej na temat różnic między lekami oryginalnymi a lekami generycznymi w praktyce pediatrii.



Top