CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING
Wszystko co najważniejsze o Laktoferynie
Kampania dotyczy produktów sprzedawanych w formie saszetek, kropli, kapsułek oraz tabletek do ssania.
W ramach strategii komunikacji marki Agencja Chromatique stworzyła big ideę, komunikację wizualną i zestaw działań w Internecie.
– Opracowaliśmy strategię na roczny plan działań, a obecnie realizujemy działania z Q2 i Q3. Przygotowujemy nową stronę internetową. Przeprowadzimy także działania z zakresu search i programatic oraz poprowadzimy komunikację w mediach społecznościowych – mówi Ewa Lach, Strategic Director w Chromatique.
Dla kampanii w mediach społecznościowych Chromatique przygotowała banery statyczne, posty animowane oraz karuzele, a także banerowy html5 i działania SEO.
Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF