portfolio
FINISH
FINISH

Efekt Aaach!

Jak skutecznie zachęcić do stosowania dodatków do zmywarek? Używając prostych i zrozumiałych analogii!
Klient
FINISH
Zakres
strategia, kreacja, produkcja video, social media content
Kiedy
2019

BRIEF/WYZWANIE

Czyste naczynia nie schną i są pełne zacieków. Ukryty wewnątrz zmywarki brud śmierdzi, choć go nie widać. Jak w prosty sposób wytłumaczyć źródło tych codziennych problemów i zachęcić do stosowania odpowiednich środków?

IDEA/POMYSŁ

Na trudne zagadnienia najlepszym rozwiązaniem są proste analogie. Wykorzystaliśmy w komunikacji sytuacje znane każdemu – szczególnie kobietom. Już gotowa, a paznokcie nie chcą schnąć? Niby posprzątane, a pod sofą brud? Podobnie jest z naczyniami wewnątrz Twojej zmywarki. Ale Finish ma na to sposób!

REALIZACJA

Analogie pomogły zrozumieć konieczność stosowania dodatków do zmywarek Finish.

A satysfakcję z rezultatów ich regularnego używania podkreśliło hasło kampanii – Efekt Aach! Efekty naszych działań można było natomiast podziwiać w sieci. Kampania digitalowa obejmowała kanały social mediowe, formaty display programmatic i reklamy natywne.



Top