portfolio
COTY
COTY

Dni piękna w Hebe

Parasolowa koncepcja sprzedaży dla marek firmy COTY w znanej sieci drogerii Hebe.
Klient
COTY
Zakres
kreacja | print | pos | social media | strategia
Kiedy
2019

BRIEF/WYZWANIE

Jak w dobie krzyczących z półki sklepowej ogromnych obniżek cen zachować brand identity i budować pozytywne skojarzenia konsumentów z marką? Przed tym wyzwaniem postawiła nas firma COTY.

DRUGA EDYCJA

Koncepcję „Lato, nadchodzę” oparliśmy na przedstawieniu użytkowniczkom kosmetyków szeregu sezonowych okazji, przy których może je wykorzystać.

Klientki HEBE mogły dobrać dla siebie idealne kosmetyki na letnie festiwale, śluby i wieczory panieńskie, wyjazd na wakacje i inne. Takie działanie miało na celu uświadomienie konsumentkom potrzeb zakupowych, a także poprawną nawigację w świecie marek COTY.

Komunikacja promocji odbyła się głównie w drogeriach. Opracowaliśmy ścieżkę konsumencką, która doprowadzała do decyzji zakupowych na różnych etapach.

Narzędzia, jakimi się posłużyliśmy to przede wszystkim stand zakupowy z podziałem na okazje, bramki wejściowe, wyspy sklepowe, naklejki podłogowe, wobblery i magazyn Hebe. Widoczność promocji w sklepie była imponująca.

POINT OF SALE

Promocja doskonale przyjęła się w drogerii, co poskutkowało wysokimi wynikami sprzedażowymi.

Dlatego szybko podjęto decyzję o jej kontynuacji zimową edycją: „Zimo, nadchodzę!”.

SOCIAL MEDIA

Zimowa edycja poszerzona została także o assety digitalowe dla marek objętych rabatami.

W obu akcjach udział brały marki takie jak: Rimmel, Bourjois, Max Factor, Adidas, Sally Hansen, Wella, Londa, Wellaflex.



Top