portfolio
URZĄD MIASTA POZNANIA
URZĄD MIASTA POZNANIA

Ludzie z dobrem
wypisanym na twarzy

Wolontariusze – bohaterowie codzienności, którzy nawet małymi gestami zmieniają świat na lepszy. Konkurs na Poznańskiego Wolontariusza Roku to jedna z niewielu okazji, by docenić ich pracę. Dlatego też zasługuje on na wyjątkową oprawę.
Klient
URZĄD MIASTA POZNANIA
Zakres
strategia | kreacja | produkcja video | obsługa PR | social media content
Kiedy
2017

BRIEF/WYZWANIE

O wolontariuszach mówi się mało – oni sami dobrze się z tym czują i nie nalegają na poklask czy wyrazy szczególnego uznania. Jak zwrócić uwagę Poznaniaków na rolę wolontariuszy i sprawić , by swoimi głosami w konkursie na Poznańskiego Wolontariusza Roku 2017 docenili ich misję?

IDEA/POMYSŁ

Wolontariat daje szczęście. Nie tylko osobom, które otrzymują pomoc – także samym wolontariuszom. Według badań wolontariat zwiększa poziom zadowolenia z życia oraz redukuje poczucie samotności. Pozytywnymi „skutkami ubocznymi” nadmiaru szczęścia są zmarszczki mimiczne. Dlatego nazwaliśmy wolontariuszy „ludźmi z dobrem wypisanym na twarzy”.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

Przeprowadziliśmy sesję zdjęciową z udziałem wolontariuszy.

Jej efektem były klimatyczne fotografie, uwypuklające każdy dobry uczynek, wypisany w postaci zmarszczek mimicznych na twarzach naszych bohaterów. Materiały graficzne z ich wizerunkami trafiły do przestrzeni miejskiej i mediów społecznościowych. Kampanię promowało video z aktorem-wolontariuszem Michałem Grudzińskim.

STRONA WWW

SOCIAL MEDIA



Top