portfolio
FINISH
FINISH

Na tropie zbrodni

Przepełnianie, zapominanie o czyszczeniu filtra, niestosowanie soli, nabłyszczacza czy odświeżacza - to już nie są niedopatrzenia, to prawdziwe zbrodnie, których dopuszcza się wielu właścicieli zmywarek. Razem z marką Finish ruszyliśmy tropem zbrodni i przeprowadziliśmy gruntowne śledztwo.
Klient
FINISH
Zakres
digital marketing | influencer marketing | produkcja video | social media content
Kiedy
2018

BRIEF/WYZWANIE

U właścicieli zmywarek panuje przekonanie, że wszystkim zajmą się same. Same pozmywają, ale i same się wyczyszczą, ochronią przed szkodliwym wpływem twardej wody. Jak zmienić to nastawienie i zwiększyć sprzedaż szerokiego asortymentu produktów do zmywarek marki Finish?

IDEA/POMYSŁ

Niestosowanie środków zabezpieczających zmywarkę to prawdziwa zbrodnia, za którą karą często jest konieczność jej naprawy i, co za tym idzie, ręcznego zmywania.

Przeprowadziliśmy dochodzenie, które obnażyło bolesną prawdę i wskazało winnych.

REALIZACJA/DZIAŁANIE

W rolę detektywów wcieliły się rozponawalne w grupie docelowej blogerki i influencerki.

W krótkich filmikach odkrywały one tajniki zbrodni i wskazywały winnych. Dodatkowo na ich blogach pojawiły się story-tellingowe wpisy, budujące klimat rodem z kryminałów, a także artykuły edukacyjne, pokazujące jak właściwie obchodzić się ze zmywarką.

SOCIAL MEDIA

REZULTATY/EFEKTY

Opublikowane na YouTube filmiki z blogerkami obejrzano kilka milionów razy, a edukacyjne treści za pośrednictwem dobrze dobranych influencerek dotarły do tysięcy potencjalnych klientów produktów marki Finish.



Top