portfolio
SEAT
SEAT

Nadaje się
dla dziewczyny?

Auto dla dziewczyny. Wkręcony sprzedawca już wie, co to może znaczyć.
Klient
SEAT
Zakres
koncepcja | produkcja video
Kiedy
2014

BRIEF/WYZWANIE

Subtelne linie, piękne wnętrze i sportowy charakter. Jak pokazać zalety samochodu łączącego tak różne cechy i jednocześnie zadać kłam stereotypom?

REALIZACJA/DZIAŁANIE

Zabraliśmy sprzedawcę na wyjątkową jazdę testową.

Jego cierpliwość wystawiona była na próbę, bo przygotowaliśmy dla niego kilka niespodzianek. W rolę dziewczyny poszukującej samochodu wcieliła się Gosia Rdest – etatowa uczestniczka wyścigów rajdowych. Rosnące zaskoczenie i przerażenie sprzedawcy rejestrowały na bieżąco kamery.

Kolejni testujący dostarczyli podobnych wrażeń, walcząc o tytuł króla selfie z fotoradaru czy najszybszy start spod świateł. Sportowy charakter nowej Cupry – dowiedziony.

REZULTATY/EFEKTY

Filmy dotarły do znacznie większej grupy odbiorców,

niż w przypadku standardowych materiałów z jazd testowych.



Top