portfolio
HOCHLAND
HOCHLAND

Hochland na grilla

Grill… Jedna z ulubionych form spędzania wolnego czasu przez Polaków. Nie uchodzi to uwadze firm, które ciągle poszerzają asortyment produktów na te okazję. Swoje miejsce przy grillowym stole postanowił również zająć Hochland.
Klient
HOCHLAND
Zakres
strategia | kreacja | social media content | influencer marketing | point of sale marketing | obsługa konkursu
Kiedy
2018

BRIEF/WYZWANIE

Grill dotychczas był okazją w dużej mierze zawłaszczoną przez producentów mięs i kiełbas. Co zrobić, by wypromować grillowy asortyment serów?

IDEA/POMYSŁ

Do promocji nowej gamy produktów postanowiliśmy wykorzystać potęgę rekomendacji. Dzięki zintegrowanej kampanii na setkach rusztów i grillowych stołów zaczął królować ser.

WSPÓŁPRACA Z BLOGERKAMI

Do budowania zasięgu akcji zaangażowaliśmy znane influencerki.

Monika Mrozowska i Beata Śniechowska pod hashtagiem #hochlandnagrilla prezentowały na Instagramie swoje propozycje przepisów na grillowe przysmaki z wykorzystaniem produktów marki. Zachęcały również do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym.

SOCIAL MEDIA

Przez 10 tygodni miłośnicy grillowania przesyłali nam swoje prace.

Konkursowe zadanie było banalnie proste – pokazać na zdjęciu grillowanie z serami Hochland i udostępnić je na Instagramie z wykorzystaniem hashtaga akcji. Na najlepszych w każdym tygodniu trwania konkursu czekały atrakcyjne nagrody: profesjonalne grille i praktyczne fartuchy.

ZGŁOSZENIA KONKURSOWE

REZULTATY/EFEKTY

Akcja przełożyła się nie tylko na wypromowanie w mediach społecznościowych grillowego asortymentu marki, ale także przysporzyła marce nowych, zaangażowanych fanów.

1 mln
ŁĄCZNEGO ZASIĘGU
PUBLIKACJI


Top