Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”
Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”

CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING

Wakacyjna kampania dla marek Veet & Sholl- „Wejdź gładko w lato”

I kolejna kampania, której jesteśmy autorami!

Kampania Wejdź gładko w lato, to pierwsza współpraca dwóch marek firmy Reckitt: Veet i Sholl, która została zainspirowana kobiecymi potrzebami. Komunikacja została wypracowana w odpowiedzi na potrzebę zmian, zarówno tych w garderobie, jak i na półce z kosmetykami.

Aktywacja obejmuje promocję poszczególnych produktów tych marek w sieci drogerii Rossmann i składa się z czterech flightów trwających od 15 maja do 18 lipca. 

Działania instore wspiera 8-tygodniowa kampania w mediach digitalowych, obejmująca social media, współpracę z influencerami (na platformach Youtube, Instagram i TikTok) oraz emisje assetów w modelu programatic.

Na potrzeby kampanii „Wejdź gładko w lato” przeprowadziliśmy dedykowaną sesję zdjęciową oraz nakręciliśmy serię filmów na potrzeby social mediów.

Zwieńczeniem akcji jest aktywacja konsumencka, w której do wygrania są rowery miejskie oraz aparaty cyfrowe.

Aktywacja konsumencka skupiona jest wokół landingu na Allegro

Z firmą Reckitt współpracujemy również przy markach: Lovela, Vanish, Finish, Calgon, Cilit Bang, Nurofen, Strepsils i Woolite.  

 

 

Chromatique! Do it right! Or don’t! 

Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF


Top