CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING
Agencja Chromatique przygotowała kampanię elektrolitów APTEO
Kampania ma na celu wypromowanie nawyku korzystania z elektrolitów, witamin i minerałów w czasie wakacji. To okres, kiedy wakacyjna dieta oraz spowodowane temperaturą i letnimi aktywnościami niewystarczające nawodnianie może mieć negatywne skutki dla organizmu – mówi Ewa Lach, Strategic Director w Chromatique.
W ramach kampanii agencja Chromatique przygotowała kampanię display kierująca Odbiorców do landing page z informacjami o produktach i quizem, materiały POS – topper i ulotki.
W mediach społecznościowych przy pomocy dedykowanych profili na Facebooku i Instagramie oraz płatnych kampanii promocyjnych w tych narzędziach Odbiorcy dowiedzieli się jak korzystać z tub witaminowych z elektrolitami w czasie wakacji, w czasie konkretnych aktywności i odpoczynku: wyjazd na wakacje, wycieczka w góry czy po grillowaniu.
W kampanię zaangażowani byli infuencerzy.
Ewa Lach dodaje, że przekaz kampanii miał na celu wyrobienie w konsumentach świadomości, że elektrolity i witaminy maja wpływ na samopoczucie w czasie wakacyjnych aktywności.
W tej kampanii mówimy, że lepiej mieć i nie skorzystać niż potrzebować i nie mieć – podkreśla Ewa Lach.
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF