Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor
Zrealizowaliśmy kampanię  „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor

CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING

Zrealizowaliśmy kampanię „1-2-3 Teraz Ty” dla marki MaxFactor

Grupa Coty, która ma w swoim portfolio takie marki jak: Rimmel, Bourjois, Miss Sporty czy Max Factor, po raz kolejny wybrała agencję Chromatique do prowadzenia swojej kampanii. Bazując na materiałach globalnych, przygotowaliśmy kampanię oraz aktywację dla polskich konsumentek, w której przedstawiliśmy idee sekretów makijażowych.

Tym razem to Instagram stał się sercem kampanii – grid instagramowy wykorzystaliśmy jako landing page, spinający pozostałe elementy kampanii prowadzonej głównie w social mediach.

Cele kampanii to: wzrost penetracji promowanych linii produktowych oraz inspirowanie kobiet i pomoc w powrocie do codziennych zwyczajów makijażowych. Aby osiągnąć pierwszy cel, zaproponowaliśmy  tria kosmetyków wraz z prostą „instrukcją obsługi”. Konsumentki dostają gotowe rozwiązania w formie „sekretów”, które Max Factor odkrywa przed nimi z pomocą profesjonalnej makijażystki Eryki Sokólskiej. Każdy z sekretów, dotyczących np. wyrazistego spojrzenia, nieskazitelnej cery czy trwałego makijażu, składa się z 3 prostych kroków, dzięki którym konsumentki mogą powrócić do makijażowej rutyny sprzed pandemii.

„Pandemia zrewidowała podejście naszych konsumentek do makijażu. Odzwyczaiły się one od codziennej rutyny. Zapomniały o swoich mocnych stronach i o tym, jak je podkreślać. Nasza aktywacja skierowana jest do nich” – Ewa Lach-Moore, dyrektor strategii  w Chromatique.

Drugi cel kampanii, który łączy się z budową społeczności Max Factor, będzie realizowany poprzez aktywację konsumencką. Na liveach prowadzonych przez Erykę w IG TV kobiety mogą się spotykać i wymieniać makijażowymi patentami.

„Kobiety posiadają swoje patenty na urodę. „Sekrety”, dzięki którym codziennie wyglądają pięknie. Wymiana urodowych tricków, zawsze kojarzy się z troską, życzliwością oraz ma mentorski wydźwięk. Zachęcamy nasze Klientki do dzielenia się swoimi unikalnymi sekretami urodowymi z innymi internautkami” – tłumaczy Ola Łomsza, copywriter Chromatique.

Live’y są archiwizowane i publikowane na Instagramie Max Factor i to pod nimi będzie budować się społeczność marki. Z osób biorących udział w dyskusji i dzielących się swoimi makijażowymi sekretami, zostaną wybrane te, które otrzymają nagrodę specjalną: spotkanie z Eryką wprowadzające w tajniki makijażu dobranego pod typ urody.

Chromatique odpowiada za kompleksową realizację trwającej od połowy kwietnia kampanii „1-2-3 teraz Ty” – aktywację konsumencką, kreację i produkcję. Działania skoncentrowane są na digitalu. Kreacja utrzymywana jest w eleganckiej, charakterystycznej dla marki Max Factor prostocie, wspierająca ideę hasła głównego „1-2-3 Teraz Ty”.

Kampania trwa od połowy kwietnia do lipca i jest prowadzona równolegle na rynkach: czeskim, rumuńskim i węgierskim.

Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF


Top