CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING
Chromatique – jedna z najlepszych agencji w branży
„Media & Marketing Polska” w opublikowanym właśnie raporcie „Agencje i Domy Reklamowe 2020” uznał nas za jedną z najlepszych agencji w branży marketingowej i reklamowej na polskim rynku.
Dziękujemy za opinie.
„Chromatique wyróżnia się ofertą strategicznych i długofalowych rozwiązań” – czytamy w raporcie, który powstał na podstawie badania opinii ponad tysiąca klientów i ich oceny pracy prawie 70 agencji działających na polskim rynku marketingu i reklamy. W tym roku obchodzimy 10-lecie działalności.
To miłe podsumowanie pracy naszego kilkudziesięcioosobowego zespołu. I dowód uznania naszych Klientów, którym bardzo dziękujemy!
„Chromatique jest jedną z najlepiej ocenianych agencji; wyróżnia się ofertą strategicznych i długofalowych rozwiązań”
Media & Marketing
Klienci polskiej branży marketingowej i reklamowej oceniali agencje w kilkunastu kategoriach, m.in.: zrozumienia potrzeb klientów, zadowolenia ze współpracy, skuteczności kampanii, strategii, badań i analiz czy etyki zawodowej.
Publikowany przez „Media & Marketing Polska” raport specjalny „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2020” został opracowany na podstawie danych uzyskanych wiosną tego roku i zagregowanych przez firmę Kantar metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w czasie trwającego miesiąc badania na próbie 2774 osób.
Oto wyniki raportu przedstawione w zestawieniu ze średnią rezultatów wszystkich agencji
(Ocena agencji w różnych obszarach jej działalności, m.in. strategia, kreacja i client service)
kategoria: strategia
Oferuje nam strategiczne i długofalowe rozwiązania
5,5
biorących udział w raporcie
Nasze strategie są przemyślane i tworzone z myślą o przyszłości.
kategoria: strategia
Zadowolenie z badań, strategii oraz analiz
4,8
biorących udział w raporcie
Potrafimy dociekliwie analizować problemy i wyciągać strategiczne wnioski.
kategoria: kreacja
Zadowolenie z kreacji i produkcji
4,9
biorących udział w raporcie
Nasze kreacje cieszą oko klienta i konsumenta.
kategoria: kreacja
Potrafi stworzyć wartościowe treści wykraczające poza konwencjonalną reklamę
5,3
biorących udział w raporcie
Lubimy przekazywać informacje w efektowny i interesujący sposób.
kategoria: strategia
Zna naszą kategorię produktową i jej sytuację rynkową
5,5
biorących udział w raporcie
Twardo stąpamy po ziemi. Dzięki temu i my, i klienci wiemy, na czym stoimy.
kategoria: obsługa klienta
Zadowolenie ze współpracy z agencją
4,8
biorących udział w raporcie
Cóż powiedzieć? Staramy się!
kategoria: obsługa klienta
Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest nasz budżet
5,6
biorących udział w raporcie
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. My tak. Z detalami.
kategoria: obsługa klienta
Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy
5,4
biorących udział w raporcie
Nie zapowiadamy wzrostu cen. Jeszcze 🙂
kategoria: obsługa klienta
Współpracuje z nami w rozwiązywaniu naszych problemów marketingowych
5,3
biorących udział w raporcie
Wasze problemy to nasze problemy.
Pamiętamy jednak o tym, że reklama to praca zespołowa i uważamy, że naszym zespołom w Chromatique należy się skrzynka Prosecco ze świeżymi truskawkami. Wam, drodzy Klienci, również dziękujemy za zaufanie.

Znajdziesz nas w 9 numerze magazynu Media&Marketing
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF