portfolio
ROCHE
ROCHE

Ogarnij cukrzycę!

Wraz z marką Accu-Chek® Instant znaleźliśmy wspólny język z młodym pokoleniem i stworzyliśmy komunikację opartą na content marketingu. Kampania przeprowadzona została pod hasłem „Ogarnij cukrzycę”.
Klient
ROCHE
Zakres
strategia | kreacja | social media content
Kiedy
2019

BRIEF/WYZWANIE

Jak w interesujący sposób edukować młodych cukrzyków w zakresie ich choroby i uniknąć straty zainteresowania przez złożoność medycznych komunikatów?

SOCIAL MEDIA

Głównymi punktami komunikacji były kanały marki w social media - Facebook, Instagram, a także Youtube.

Nowe posty dotyczyły nie tylko funkcji produktowych, ale także w żartobliwy sposób poruszały kwestie codzienności z cukrzycą. Ten język komunikacji zaskarbił sobie sympatię wielu młodych użytkowników glukometrów w Polsce i spowodował niemal dwukrotny wzrost liczby fanów zarówno na FB jak i IG.

INFLUENCER MARKETING

Działania w social media wzmocnione zostały kontentem stworzonym przez influencerów

…którzy na co dzień, w życiu prywatnym, zmagają się z cukrzycą. Osoby te zostały dobrane w taki sposób, aby komunikacja poruszała trzy istotne w tej chorobie kwestie: życie codzienne, żywienie, aktywność fizyczna. Działania influencerów zostały pozytywnie odebrane przez grupę docelową i zaangażowały ją do interakcji z marką.

DIGITAL MARKETING

Powyższe działania zostały wsparte kampaniami displayowymi, opracowanymi w sposób, który pozwolił zachować spójność całej komunikacji. Kampanie pomogły nam pozyskać nowych użytkowników, którzy nie tylko chętniej decydowali się na korzystanie z Accu-Chek® Instant, ale i w następstwie wchodzili w dalszą interakcję z marką.

KOMUNIKACJA SPECJALISTYCZNA

Oprócz materiałów dla pacjenta, przygotowaliśmy również komunikację do specjalistów: lekarzy i pielęgniarek.

W oparciu o najnowsze badania naukowe i artykuły medyczne stworzyliśmy narzędzia zachęcające do dzielenia się swoją wiedzą na temat produktu z pacjentami.

WWW

Strona Ogarnij Cukrzycę

W ramach współpracy przeprowadziliśmy redesign strony uzupełniając ją o nowe punkty komunikacyjne, zgodne ze strategią i aktualnymi działaniami.



Top