Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING

Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny

Kampania odwołuje się do edukacji i wiedzy, że bez względu na wiek nawilżenie jest podstawą pielęgnacji skóry. Hero produktowe to nawadniające serum Hydro Boost® oraz żel-krem Hydro Boost®. Kampania zachęca do stosowania produktów razem, jako uzupełniających się. 

Agencja przygotowała hasło, KV oraz spoty.

Materiały kampanii publikowane są na Youtube, w mediach społecznościowych, w tym poprzez Pinterest, a także przy pomocy VOD i Programatic.

To nasza kolejna współpraca z tą marką i jej właścicielem, firmą Johnson&Johnson – mówi Julian Pęksa, Creative Director Chromatique.

Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF


Top