CHROMATIQUE W RAPORCIE MEDIA & MARKETING
Chromatique odświeżyło komunikację Neutrogeny
Kampania odwołuje się do edukacji i wiedzy, że bez względu na wiek nawilżenie jest podstawą pielęgnacji skóry. Hero produktowe to nawadniające serum Hydro Boost® oraz żel-krem Hydro Boost®. Kampania zachęca do stosowania produktów razem, jako uzupełniających się.
Agencja przygotowała hasło, KV oraz spoty.
Materiały kampanii publikowane są na Youtube, w mediach społecznościowych, w tym poprzez Pinterest, a także przy pomocy VOD i Programatic.
To nasza kolejna współpraca z tą marką i jej właścicielem, firmą Johnson&Johnson – mówi Julian Pęksa, Creative Director Chromatique.
Satysfakcja naszych Klientów jest naszą dumą!
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF
Prześlij nam brief i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.
WYŚLIJ BRIEF